Hujeda maj....

... Så var det redan onsdag :S Vart tar dagarna/veckorna/åren vägen?? E himla trött idag... Ont i huvudet och vill bara sova... Mår lite illa oxå... vet inte riktigt vad det e... Får väl se om jag orkar dagen... Sovit väldigt oroligt i natt och det brukar jag göra när det e något på gång... Måste komma ihåg och rapportera idag... Eller senast i morgon...

Utvecklingssamtal idag...  Inte hemma förrän runt 18 :S Men men... Så e det... OM jag nu tar mig igenom dagen... Känns faktiskt inte så just nu... Men det brukar kännas bättre när jag kommer till jobb... Så vi får väl se...

Skönt iaf att ha lilltösen hemma igen =). Funderar på att köpa lite vispgrädde och mjölk idag oc hgöra varm oboy till henne i morgon bitti=) Men får se eftersom jag inte slutar förrän sent idag...

Usch saknade att ha dig bredvid mig i natt och igår natt... Så himla tomt... Tänk vad fort man kan vänja sig... *hehe* En natt eller tja ett par nätter ju, så var jag fast :D

Bofors borta idag... Det ska kunna gå men tar itne ut något i förskott... Konstigare saker har hänt... Visst hoppas man på seger, men som sagt... Vi får se...

Gillar inte alls att det dels e kallt på morgnarna, dels att det e mörkt... :( VILL HA SOMMAR IGEN!!!! SOmmar och ljust nästan dygnet om... Då mår jag som bäst :D

Fast det kan vara ganska mysigt att ta en filt och kura ihop sig i soffan med en bra film eller bok oxå och massa tända ljus på bordet :D Men det e mindre roligt att vara ute hela förmiddagen *brrr*. Snart dags för dubbla byxor iaf om morgnarna...

Måste komma ihåg att ringa ett samtal ikväll oxå... Och skriva två mail så saker och ting ordnar sig lite grand iaf... E lite klydd med det mesta för tillfället... Tur att ajg har ER som stöttar mig i vått och torrt...

Jag vet att du läser... Du e värd någon som tycker om dig och älskar dig, men att säga att jag skulle vara mindre värd för att jag inte gör det det e lågt... Men men orkar inte bråka om det mer så nu säger jag tack och adjö... Hoppas att du någon gång kommer ifrån att vara så bitter... Önskar dig lycka till här i livet... Ha det...

Sådär dags att gå och göra vid sig... Orkar egentligen inte, men men... MÅSTE... Kan itne svika Ingrid i dag jue *hehe*. Menförhoppningsvis e det kasnke ltie lugnare än förra onsdagen, eller vad säger du Coffe :P Det gick i ett men vi redde upp det :D

Ha en bra dag alla

Pussssssssssssss

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

vem har sagt du e mindre värd

2007-10-10 @ 21:36:00

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback