Har hänt...

... Alldeles för mycket på sistone för att jag ska må bra... Tack och lov för mina vänner säger jag bara!! Och min mamma och Jan!!! *lskar er allihop det vet ni!!

Vet iaf att jag kommer att kämpa för det här... HÅRT HÅRT kommer jag att kämpa... Visst det var ett misstag att itne berätta... Men... Ja vi får väl se hur det blir...  Jag tänker inte skriva mer om det här... Ni som vet vet... Och massa tårar har det varit... Tror itne jag kommer att sova i natt men... Så får det vara för just nu har jag alldeles för mycket att tänka på... Tufft tufft...

Som sagt... Mycket trist som hänt... Tänker på ditt inlägg Lena om att det brukar följa roliga saker med de tråkiga??? När kommer det roliga här då???

Puss

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Låter inte bra vännen, kan bara beklaga.

Postat av: tina

gumman du vet var jag finns...onsdag blir det nått roligt ialf du träffar oss på hockeyn...o vi ska skrika oss hesa...kram

2007-10-30 @ 12:57:37
Postat av: TESS

jag somnade igår.... förlåt..... vi får prata mer imorgon så får du uppdattera vad som hände efter vårt samtal. kramar

2007-10-30 @ 18:43:05

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback