Fan....

Hur i hela fridens namn kunde du missuppfatta mig så....??? Förlåt förlåt förlåt... Nu förstår jag varför du itne ville prata med mig igår....:( MEn nu hoppas jag det e utrett... För det var verkligen inte så jag menade :(:(

Igår var verkligen ingen bra dag:( Alla tycktes missförstå mig... *suck* Och två av mina allra bästa vänner sårade mig... Fast DU är förlåten för det var ju ett missförstånd alltihop... Och jag som var anledningen till det...

Men DU!!! Jag trodde du kände mig bättre än så... Med tanke på vad vi har bakom oss så... Fy fan säger ajg bara... Ha lite bättre koll på grejerna så du slipper komma med "har jag hört".... Sen nr lyssnar du på andra??? Och sen när lyssnar du på "skvaller"? Tror jag vet var det kommer ifrån dock och ärligt e jag glad att jag inte inledde något med honom då för länge sen. Du visade dig vara falskare än jag kunde ana.... Eller så e det hon som förvridit dig totalt för du var inte så tidigare... Men men det rör inte mig längre då jag inte träffar dig och det e skööönt....

Misstänker att jag har början på ögoninflammation:( Det kliade som fasen i höger ögat igår... Får se vart det bär... kanske får uppsöka farbror doktorn *suck*

Nej nu ska jag göra vid mig så vi kan komma till Elias sen =)

Puss på er alla som förtjänar det!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

Det fetstilta, är det en pik till mej?

Postat av: Anders

Glöm vad jag skrev innan...

2007-10-16 @ 16:22:29
Postat av: Ese

Nej det e inte till dig... Ville bara klargöra det...

2007-10-16 @ 16:51:39
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback