......

Sitter här och väntar på lite uppdatering från mamma... Vill höra om hon har någon som helst förklaring till varför hon gjort som hon gjort... Konstig tjej det där :S

Säg aldrig åt mig vad jag ska göra och inte göra för det bestämmer faktiskt bara jag!!

En kopp kaffe till kanske e på sin plats *hihi* Och så få undan lite i mitt sovrum... *suck stön pust* Really hate it!!!!

Oh Tarvainen... Hade gärna sett att han stannat i Malmö :( *suck* Men men man kan inte få allt här i livet...

Ganska nöjd med dagen hittills iaf... Lite trött fortfarande mn det får man ta efter den här veckan... Hade inte förvånat mig om jag legat sjuk i nästa vecka... Men NEJ!!!! det har jag bestämt mig för att INTE göra=) Har ju massor som behövs fixas i nästa vekca *ler*

Oj vad jag stavar bra :P

Love you dear...  Och TINIS... Jag trodde det var en stor robust karl som kallade på mig i går *skratt* Hur sjutton gjorde du det???:P

Har pratat med mamma precis och lilla gumman... Du e verkligen ute på hal is nu... Hoppas du tar ditt förnuft till fånga snart... Sånt du gör har en tendens att slå tillbaka på en när man minst anar det...

Vill ni ha lösenordet till min blogg (Om det nu blir så) så skriv en kommentar... Skickar ut lösenordet så fort jag bara kan!!! Pussas

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

ha ha så e det när man e hes o gör till rösten ibland ha ha

2007-10-06 @ 16:48:16
Postat av: Martina

ska du lösenordsskydda den??
Kram Martina


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback