En vecka närmare jul...

... Och jag har fått en inneboende :D Trevligt värre... Min extra dotter från förr... Carro ska bo här i veckorna och åker eventuellt hem på helgerna... Fram tills Erika ska bo hos Rikard varannan vecka så ska hon vara här på heltid sen blir det varannan vecka... De veckorna Erika e här... hur länge vet vi inte ännu men max fram till sommaren då hon tar studenten... *ler*

Annars har väl helgen varit ganska okej... Hockey igår... En väldigt sömnig tillställning *suck* Men iaf... Tre poäng men grabbar... Det krävs en skärpning... På fredag väntar Rögle och det här spelet håller inte... Fram för mer av Leksandsmatch spelet!!!

Fick även gått en runda ner till söt igår kväll;) Kunde inte sova över dock då kissen gjorde sig påmind ganska fort... Tror det beror på att jag e förkyld... Vet inte om det e ögoninflammation på gång...

En sak jag vet e att idag jobbar jag fram till 18 först och sen ska vi ha planering... Så runt halv nio e jag hemma... Jippi!!

Nej om man skulle ta och lägga sig och vila ett tag ttill... Känner mig lite sliten :S Bara ligga och tänka lite....

Pussas




Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback