Äntligen...

... Börjar det hända lite här hemma *ler*. Har börjat rensa nu... Och fick även varit hos mormor på fika... *ler* Och hämtat sängen... Så kvällen har varit helt okej *ler*.

Börjar sakna Jonas något enormt... Grattis till er förresten=) Glömt säga det ju;) Nej min lille Jonas som ringer och bara vill prata skit.. Lille Jonas som funnits där.. Om än ibland på avstånd i snart 15 år... (Usch vad gammal jag e:P). Vi har alltid kunnat prata om allt... Kommer fortfarande ihåg när vi pratade i över två timmar på samma gång som jag försökte tina köttfärs med bara händerna :P Det var ingen lätt match men efter massa svordomar och skratt från jonas sida så funkade det *hehe*. Eller alla gångerna vi festade upp på Halla... Mathias och Jonas som ssov i soffan och alltid stack till Entré för "dagen efter bullar" *hehe* Det var tider det... Fasen vad roligt man hade då... Göteborgsresan... Mathias som skulle sova i bilen mitt i vintern *hehe* Eller allas vår "älskade" Ville :S Nej fy sjutton vad jag saknar den tiden...

Hockeyfinal mellan Sverige och Finland...  *hehE* Grannarna undrade nog:P Känns som om det e dags att ta fram lite foton snart :D

Ska ha två utvecklingssamtal i morgon... Sen ska jag bara hem och fortsätta rensa... Lär väl ta sin lilla tid *skratt* Men men blir säkert bra sen =) Och så frå ju Carro ett rum :D

Du sa så många söta saker i helgen... *ler' Tycker om dig alltmer för varje dag som går! Puss på söta nosen!

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

En som är lite nostalgisk idag?

Kan vara det lite då och då.
Du har bara hockeymatcher om Fredagar eller Söndagar va? Funderar på att komma ner en Lördag.. Vad säger du? Kram

Postat av: Anders

Har du blockat mej på msn?
Har inte sett dej online på hela dan...

2007-10-24 @ 20:00:36
Postat av: Ese

Jessie... För det mesta e det måndagar onsdagar fredagaar eller söndagar ja =) Du e välkommen det vet du :D

Anders... Nej... Men har varit just offline idag då Carro och Erika suttit här när jag jobbat...

2007-10-24 @ 21:12:51
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback