ÄNTLIGEN FREDAG!!!!!!

Har nog aldrig längtat efter en helg som den här veckan... Allt har bara känts jobbigt... Började väl redan i måndags när jag fick höra att Ingrid var sjuk...  Hade en bra vikarie, men hon visste ju inte riktit hur det funkade inne hos oss så det var ju lite som att lära upp någon... HOn var där i tisdags oxå... Men i onsdags kunde hon inte... Så jag ringde ju såklart sötis... :) Han har ju aldrig jobbat med barn, men det gick bra... Fast onsdagen var hemsk, då jag fick höra att inte Sabrina heller kommer :S Jippi... Och så fotografering på det... Jo ni anar nog :S KAOS!!!! Men men jag och C redde upp det hela :D Han var där igår med och det gick ännu bättre... Färre barn som tur var... Men så kunde han itne idag :( Så det blev en tredje vikarie.... Och hon var hur söt och rar som helst... Funkade jättebra det med och ganska lite barn... Färre än vanligt.... Men så på lunchen blev något helt fel... Dels fick jag ett väldigt upprörande mess från en jag trodde det skulle gå att vara vän med men det visade sig inte gå... Och så var det något som sades... Jag bröt helt enkelt ihop... Kunde inte sluta gråta helt enkelt... Så nu har jag blivit lovad en STOOOOOOOOR kram av min babe på isstadion :D Så sjukt skönt att det e hockey idag... Få skrika av sig lite av sin frustration över allt som gått snett den här veckan...

Den enda ljusglimten e väl att jag vann 500 kronor i går på bingo :D Aldrig fel... *ler*

Men nu ska jag ta och dricka lite vatten oc hta två panodil innan det e dags att duscha och sen vänta på Magnus :D Ska vara ärlig och säga att jag inte tror på vinst, men givetvis hoppas jag :D

Pusssssssssss

Uppdatering... Fem små ord fick mig precis att stortjuta!!! Då förstår ni nog hur känslig jag e idag... "Jag älskar dig oxå mamma :)"

Lämna en kråka tack!
Postat av: Du-vet-vem

Jadu tjejen, du vet inte vad du ställt till med, bara trist du nobbade mej.

2007-10-06 @ 00:16:48
Postat av: Ese

*Suck* Lönt att kommentera??? Nej... Det bara späs på hela tiden... Du vet varför jag nekade och sa nej så varför fortsätta? Diskussion avslutad...


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback