13 snart 30

Oh vad jag älskar den filmen *hehe* Helt klart att man vill se ut som Jennifer Garner... =)

Vad har annars hänt??? Inte mycket.... Ska ha iup i morgon så ska väl sätta mig och skriva det snart... Medan jag ser filmen...

Saknar dig vännen min :). hoppas du hade skoj med kompisen idag... ses ju i morgon=) Om än som hastigast så ändå *hihi*

Funderar på att ta bort lösenordet igen... Eller så väntar jag några dagar... Vi får se...

Nu kallar soffan igen =)

Älskar alla mina gosiga vänner... Och Henrik... Om än att samtalet var kort så TACK!!! Känns som att du börjar förstå mig nu... Äntligen *ler*. Synd att det tog sån tid bara *hehE* superhjälten min...

Pussssssssssssssss


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback