Vet inte...

Riktigt vad jag ska tro... E det sanning eller inte... Djävligt tungt iaf... Hade väldiga problem att somna igår för ajg låg och tänkte på dina ord...  Vissa saker bet sig fast som en igel och det gick helt enkelt inte att få ro... Trodde det skulle göra gott och få höra vad som hänt... På sätt och vis gjorde det det... Men sen samtidigt mådde jag inte alls bättre... Men det var skönt att få höra din röst igen... Har saknat den... Var ju 4 månader sen vi pratade i telefon... Usch vad tiden går... Vet inte ut eller in längre... Orkar snart inte ta mer... *suck* TAck och lov för Erika, Carro och alla mina goa vänner...

Men snart måste väl iaf eländet vara slut?? Snart måste det väl kommal ite positiva och glada besked??!! Nåja det e snart jul... Då får man chans att tänka på lite annat... Handla julklappar åt dem jag verkligen håller av och älskar=) Ska fira hos mamma i år... BLir nog väldigt lugnt men det kan jag ta... Sen till nyår har ajg ingen som helst aning om vad som händer... Tänkte höra runt om det finns någon fest någonstans annars kanske man får ta och styra upp något här hemma... Om intresse finns...

Ja så stänger man idag då *suck* Men men det går det med... Bara till att bita ihop och se glad ut *hehe* Imorgon e det öppning och de e lite kämpigare eftersom man stänger dagen innan... BLir tungt i huvudet när klockan ringer *hehe*

Varit en händelserik och ganska tuff helg rent psykiskt... Vet att jag tycker om honom trots att ajg inte borde... Men kanske lite lättare att försöka gå vidare nu... Men jag önskar att han var här när han berättade det oc hitne bara i telefon... Hade behövt hans trygga starka armar runt mig just då... Tror det var därför han inte ville ta det i telefon egentligen... Men jag var envis så jag får väl skylla mig själv... Men som sagt... Går runt i lite av ett chocktillstånd ännu och jag förstår nu varför han itne hört av sig tidigare...Hoppas på att det verkligen löser sig inom det snaraste...

Tur att det e hockey på onsdag... Behöver koppla av lite... *ler* Om det nu blir så mycket av den varan... Har väl varit ganska nervpirrande matcher på sistone *HehE* Eller så har de varit grymt tråkiga... Lite trist att folk på ståplats kallar varandra för diverse saker bara :S Det bidrar ju itne direkt till en bättre stämning... Lite uppmuntrande ord hade kasnke varit på sin plats i stället...Visst finns det många konstiga folk där men alla drar vi åt samma håll och alla håller vi på Malmö så varför inte fokusera på det istället för på olikheterna så kanske det går bättre:) Nåja en tanke bara :):)

Nu ska jag se om det går att lägga upp det här inlägget, eftersom "En nätverkskabel" tydligen itne e ansluten med jämna mellan rum :S Vi får väl se... *hehe*

Puss puss på er alla

image144 Söt sötare sötast :D FAst visst... Calle var grymt fin på den bilden igår eller hur Tina;)


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback