Varför?

Kan jag inte bara var stark? Varför börjar jag alltid gråta när jag pratar med dig? Jo för att jag blir så djävla arg när du bara far fram utan att ta reda på fakta först... Varför får du alltid övertaget? Det är inte bra... Men vad fan... Du gör precis som alltid annars... Kör på som en ångvält och förväntar dig att andra ska ta smällen åt dig... Och hon har dig lindat runt sitt lillfinger så det e knappt sant... Men men du vaknar väl oxå upp så småningom... Har insett att vissa inte e bra för henne, men du umgås ju med föräldrarna där så det blir ju automatiskt att ni umgås... _Inget jag kan göra något åt oc htänker ite heller göra, men så e det...

Och det som hädne då för länge sen... det finns orsaker till att jag inte berättade... Lätt att vara efterklok men som sagt... Trodde jag berättat för dig... Finns folk som säger att jag har det oxå... Men men... Så e det väl... Vet iaf att jag inte orkar mer nu... Står vid ruinens brant och bara väntar på dn sista knuffen.... Tror jag vet vem det blir som lägger in den och sen e det över.... Då kommer jag inte att orka mer... Just nu e det bara jobbet som håller mig uppe och inte ens det kändes bra idag.... Men men så e livet... Vill just nu bara gräva ner mig och inte komma upp förrän till våren....

Kram på er alla som orkat läsa detta allt annat än positiva inlägg...

Lämna en kråka tack!
Postat av: Lena

Vissa människor har den effekten på en, men håll ut gumman, det blir bättre. Ös ur dig på dina vänner som kan klara det och du ska veta att vi alltid finns där för dig.

*jättekram*

Postat av: tina

krrrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2007-11-13 @ 22:02:59

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback