Söndagsdepp....

Pratade en kort stund med min favvokille idag... Trodde det skulle kännas bra men nej det gjorde det faktiskt inte... E inne i en rejäl nedgång nu märker jag... Gråter minst en gång om dagen... Allt känns so om det går åt helvete... För bara ett par månader sen mådde jag hyfsat bra, men sen har allt bara rasat... Men har kommit på att jag ska förbli singel iaf... Finns ändå ingen som vill ha mig... Och ha kk förhållande vet jag itne om jag pallar mer... Och återigen fast du hade lovat så hör jag inget av dig... Men men jag tänker inte smutsmåla dig för det tycker jag för mycket om dig för att göra... Du vet hur mycket du betyder för mig och dagen e inte slut ännu... Så vi får väl se... Känns ändå lite trist...  Finns så mycket jag skulle vilja skriva ner nu men vill itne efterso mdet e så offentligt här... Funderar p åatt lösenordsskydda igen så ala ni som vill läsa får höra av er... Skriv ett mess så skickar jag lösen och användar namn... Och ja det gäller ALLA!!! Vill bara inte att folk som bara surfar förbi ska kunna läsa...

På tal om något roligare... eller något *hehe* Avslutade berättelsen igår :D Men "oroa" er inte för uppföljaren e på väg *hehe* Skrivit ett kapitel och lite till p åden redan... Sak kolla lite grejer bara sen kommer det näst sista kapitlet i ettan=)

Puss alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback