Söndag

Ochj ag vet att jag kommer att längta ihjäl mig efter min älskade dotter... Den här veckan har varit helt underbar... Har knappt bråkat alls... E nog bra för oss båda men det känns så satans tomt när hon inte e här...

Ska se om jag hinner montera ner datorn och datorbordet idag så det kan bli fixat någon gång :D Har faktiskt blivit mycket bra hittills...

Nästa söndag får jag då kanske svar... Svar på allt jag undrat i flera månader... Hoppas på det iaf...

Måste snart bege mig ner till affären... *blä* Ser kallt ut där ute :S Men men... Sånt e livet.... Skulle handlat fler paket sist jag handlade men så blev det tyvärr inte:( Hade lite bråttom då...

Ska ner en sväng till pappa oxå... Så jag måste iväg och handla först.... Får väl göra vid mig nu så det inte blir allt för sent....


Puss alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback