Sjuk

Har varit hemma idag och gick hem igår då jag mådde skit rent ut sagt... Hostade så jag höll på att kräkas... Var allmänt yr och frusen... Kom hem och sov fem timmar.. Sen har ajg mått hyfsat... Får se om ett par timmar hur jag gör i morgon... Vi ska ju ha barnkonferens så man bör ju vara där... Kanske stannar hemma och går på barnkonfan... Vi får se...

Annars händer det inte mycket... E bara så grymt trött... Gissar att det e förkylningen som står och spänner och orsakar det... E lite matt i kroppen men har ätit ordentligt osv...

Ska ta och sätta mig i ett uppfriskande bad och se om det blir bättre av det...

Dumma facebook:( Vill inte fungera!!!

Puss på er alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: Anders

en tre veckors kur med Aloe vera juice, o du kan lugnt gå o jobba igen :)
Vet att det fungerar.

Postat av: Ese

*ler* Hjälpte även med te och lite sängliggande=) Så nu e jag som en ny människa... Men tack för tipset... Synd att det e så förbenat dyrt bara...

2007-11-11 @ 10:23:31
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback