Ny vecka igen...

Jaha så får vi se vad som händer idag då... Ska till skolan om en dryg timme... Varför vet jag egentligen itne, men jag gör allt för min lilla tös...

Sen efter jobb blir det till att gå hem och fortsätta storstädningen... Ska möblera om litebestämde vi igår :D Härligt... Så det blir till att montera ner skrivbordet som datorn står på och bära ut i vardagsrummet... Sen ska soffan flyttas...Och Tvn likaså... Tror det kan vli himla bra när det väl e klart *hihi* Jag och Carro ska börja idag... Sen får vi se när det kan tänkas bli klart... Tar nog ett par dagar... Mårten och Madde skulle eventuellt komma upp och hjälpa till oxå... *ler* De var här igår och trevligt var det... Länge sen man satt och pratade skit med dem :D

Usch e lite kladdig i mitt öga idag känner jag :( Kan vara nu på morgonen bara... får hoppas på det... Ska tvätta det sen får jag se... Usch mamma har ju ögoninflammation... Så vi får väl se vad det blir av... Inget skoj alls:(

Puss på alla som fötjänar det...=)


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback