Nice!!!

Äntligen en seger som gav mersmak.... För att vara ärligt var väl inte motståndet det bästa, men 8-0 e ändå en härlig seger...Saknar nästan röst idag ... Och så ska det vara dagen efter match ;) Ibland iaf...

Ville Nieminen vill jag definitivt inte bli av med... Vilken slitvarg... Han ger verkligen allt... Visst har han väl verkat lite ur gängorna ett par matcher, men så e det ju ibland... Igår tyckte jag iaf att han var en av dem som utmärkte sig... Tyvärr vann Erika ett vad vi hade *Hehe* FAst jag e fortfarande tveksam till det då jag tyckte att 6-0 görs av Wahlberg och tydligen var jag inte det ensa :) Men men... Jag e inte dålig förlorare, så hoon ska få sin fika om tv åveckor :D

Annars?? Tja det händer itne mycket... Ska fika med Verre i dag... Sen e det bing o :D Mamma skulle dit oxå... Trevligt trevligt...

Nej nu måste jag gå och tvätta håret och göra vid mig... Annars lär jag väl bli sen... Fast det e ju som vanligt *hehe* Har så svårt att komma iväg på morgonen.... Men men ha en underbar dag...

Puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback