Måndag... Fredag....

Veckorna tycks bestå av dessa två dagar *hehe* Nåja idag e det fredag igen och några dagar att vila upp sig på väntar... Ska bli skönt...

Håller tummarna för en viss någon idag... Ska tänka på dig hela dagen vännen... Med hjärtat i halsgropen som vanligt :S Men ändå... Du vet att jag tänker på dig och önskar att du hade varit här när du berättade... Har tänkt enormt mycket på det i veckan...

Och du min goe herre... Dig hör man inte mycket av... Men jag hoppas jobbet går bra... *ler* Och att det löser sig för dig med... Hon verkar tycka mycket om dig =) Det gör ju jag med, men det blev ju som det blev:( Önskar dig all lycka och e glad att vi e vänner trots allt=)

Blev ingen vinst igår... :( Cissi däremot kammade hem 900 spänn :P Vissa har ju gödsel under skorna *hehe*

Idag händer det väl itne så hemskt mycket efter jobb... Ska tvätta... Båda barnen har varit hemma så det blir väl en del idag *hehe* Men det tar jag för Eva e nog klar ganska tidigt så jag kan använda bägge tvättstugorna :D

Snart dags för fest :D Ska bara fixa vad det ska bjudas på och så oxå...

Någon som har något förslag till nyår???????????

Pusssss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: C.Ekström

Fest på nyår!! :P

2007-11-23 @ 17:23:09
Postat av: Ese

*hehe* Vart då??? :P Här???

Postat av: Anonym

vet inte :D eller hos mig

2007-11-24 @ 21:23:17
Postat av: Ese

Funkar nog det med ;) Bara hör av dig :D

2007-11-25 @ 09:23:26
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback