Lördag...

Jag sitter här alldeles själv och det e ganska skönt faktiskt... Men längtar efter min pussgurka något enormt... Blir så ledsen när jag tänker på allt som hänt... Tänker på Stellans ord... Barn e verkligen inga vapen!!!! Och ska han vara arg på någon så e det på mig!!! men som tur är verkar han ha en klok sambo...

Annars e det ganska lugnt här... Ytterligare en förlust igår men det känns som om det kvittar för tillfället... Just nu e det annat som tar min tid... Och så kommer det att vara tills saker och ting lugnat ner sig...

Tack alla vänner för ert stöd... Och stellan... Nej tack du behöver verkligen itne göra det *Skratt* Men tack ändå:)

Imorgon kommer mina två töser äntligen hem... Ska bli skönt att ha lite liv och rörelse här igen men samtidigt lite konstigt *Ähehe* Man vänjer sig fort vid att vara själv... Men vill itne vara det för länge i sträck...

Nu e det dags för lite mys isoffan och se lite på tv...

Puss alla mina älskade vänner... Take care!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback