Just nu...

...Känns det som om jag lever mitt liv genom en glasruta... Jag ser vad som händer men har itne ork eller kraft att hindra det... Allt känns bara så overkligt... Har väldigt många upp och ned gångar just nu... Ena sekunden mår jag primao ch nästa känns allt bara värdelöst... Tur att ajg har DIG min vän... Trots att du inte var så speciellt positiv igår så fanns du där oc hjag gjorde mitt för att pigga upp dig... Hoppas du mår bättre idag... Du vet att ajg älskar dig och gör allt för dig...

Idag kommer då mina bönor hem... Ska bli så grymt skönt att få träffa dem i gen :) Lääängtat efter dem hela veckan :D

Så nu tänkte jag ta oc hhoppa in i ett nicigt bad och sen fortsätta stryka och dammsuga lite så det blir gjort...

Love you all...

Puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback