Julpynt, fönsterputs och ett litet JIPPIE...

Den här lördagen har väl än så länge mest bestått av städning och mera lär det väl bli :D Men det ska bli så nice när alla tomtarna e på plats *hehE* Ja jag vet att jag e tidig men vill ha upp det nu så jag kan ta det lugnt min lediga vecka=) Och sen veckan därpå väntar ju julbak och annat skoj =)

Nu verkar allt ha löst sig... bara någon detalj kvar... Så grymt skönt...

Tvätta fönster måste vara något av det värsta som finns :S Usch och tvi för det!!! Men men det måste ju tyvärr göras.... Tänkte försöka hinna med fönstret i Erikas rum oxå innan mörkret gör sitt intrång *suck* Får se hur det går för nu e det sängkammaren som ska tokröjas och riktigt genomstädas!!

Puss på er alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback