Idag...

  • E det äntligen hockey igen...
  • Borde jag ha gjort mig klar för länge sen, men orkar inte *hehe*
  • Mår ajg lite bättre än i går...
  • Saknar jag lilltjejen än mer....
  • E jag trött trots att ajg sovit som ett barn hela natten...
  • Ska jag försöka planera inför festen den 8e
  • Hoppas jag slippa få åka buss...
  • Hoppas jag på svar från DIG ang hur det blir till helgen... Drömde om dig i natt :S Målar ju fan på väggen när man inte vet vad det handlar om....
  • Känns det som om jag kommer att frysa när jag går till jobb...
  • Har jag svårt för att skratta men försöker mig på att le iaf...
  • Ska det verkligen bli skönt att träffa Lena och Tina igen och få kraaaaaaaaaamas...
  • Ska det bli skönt att få träffa Veronica oxå... *saknar*
  • Hoppas jag på att Magnus kan köra så han kan pigga upp mig lite:) Brukar funka...
  • Ska jag hoppa in i duschen innan jag går...

Så puss på er allihop


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback