Härlig dröm :D

*hihi* Ja det hade jag i natt;) Magnus satt igår och mobbade mig för att jg e för feg för att skicka ett sms till någon... :P Gissa vem ;) Men i natt vågade jag... Jag vågade tom ringa honom där tvärsöver Atlanten... Tyvärrr tickade ju pengarna fort och kortet dog... Sen försökte han ringa upp mig men på något kontigt vis missade jag det... Så jag ringde upp honom hemifrån och vi bestämde att han skulle komma hem igen;) Och han kom upp för att hälsa på och blev generad när han såg min stora poster på honom :P Oh vad han e fiiiiiiiiiiiin ;) Kändes som en sån dröm jag behövde idag :D Härligt :):)

Behövde inte oroa mig för en annan heller;) Hade liiite svårt att fokusera på hockeyn igår dock... *ler*

Och hur gör man för att säga till någon att det inte funkar? Att man absolut inte vill mer än vara kompis? Har skitsvårt att säga det till den här grabben... Hjälp någon...

Mår lite illa idag :S Erika ringde precsi och jag hostade så jag höll på att kräkas... Känslan av att behöva göra det har inte gått över än ska jag väl tillägga...

Oh vad jag hatar klockor :S Imorgon ska jag öppna oxå *suck* 6.15-15...*suck* Men men tror jag överlever det;)

Nej nu ska ajg gå och göra vid mig...

Pussssssssssssssssssssssssssss

image146 Givetvis honom jag drömde om i natt :D *hehe* Kommer att sväva på moln idag;) Oh vilken fjortis jag e ;)

Lämna en kråka tack!
Postat av: C.Ekström

haha vem vet, drömmen kanske blir sann? ;)

2007-11-29 @ 15:22:00
Postat av: Ese

*hehe* Jo eller huuuuuuur:P Hur skulle det gå till eftersom Therese e sååååå feg när hon e vaken????;)

Postat av: C,Ekström

du får göra det när du går i sömnen :D

2007-12-01 @ 03:39:38
Postat av: Anonym

*hehe* Hmm.... Gör itne det så hemskt ofta... Bara att inse att jag e för feeeeeeeeg :(

2007-12-01 @ 13:23:59

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback