.....

Jaha så var det söndag igen... Fy fasen vad veckorna går... Igår blev det någorlunda klart med ommöbleringen.... Bara lite småplock kvar :) FAst visst blir det härligt när man får gjort om... Känns som en helt ny lägenhet!!! Man känner sig ltie nyinflyttad=)

Bara pengar som saknas så man hade kunnat förnya sig ännu mer *ler* Nu vet jag iaf vad ERika ska få i julklapp;) Hon ska få det rummet hon vill ha... Iaf någorlunda...

Och igår fick jag reda p åatt det verkligen blir av till Tyskland på sportlovet... Ska bli så skönt att komma bort några dagar... Och framförallt att få lite ledigt från jobb=) Jag har ju tänkt jobba hela jul och nyår... Inte för att det e så många dagar vi pratar om men ändå=) Så nog tycker jag att jag förtjänar de där två dagarna i februari;)

Nej nu e det dags för en kopp kaffe så man orkar ta itu med resten här... Samt vänta på besked från en person... Och efter 16 blir det till att hålla koll på Redhawks framfart i Borås :) Önskar jag kunde varit med men saker och ting e som de e tyvärr *suck*

Puss och kram på er alla min älskade vänner

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback