En känsla...

En känsla kan betyda så mycket... Den kan verkligen få en alldeles förlamad oc hparalyserad... Jag borde inte känna så bordei nte tycka så borde inte ens tänka så men det e precis det jag gör... Jag gör tvärtemot vad jag borde... Älskar dig oc hhar gjort sen länge... Allt runt omkring gör så ont... Du borde inte få röra till det för mig på det här sättet men det gör du ändå... Jag borde be dig dra men kan itne... Du finns etsad i mitt hjärta även om du sårat mig gång efter annan... Kan inte hjälpa att något så fel känns så rätt... Är väl svag som itne klarar att stå emot dig... Borde men som sagt... Känslorna e starka... Vill våga säga till dig men e rädd att förlora dig för alltid... du vet en del men itne allt... Vssa grejer har du listat ut... Och nu har du fått mig så orolig igen... *suck* Hatar känslan av maktlöshet... Hatar känslan av att inget kunna göra...

*suck* Ska sätta upp ett par ljusstakar nu och försöka bli lite gladare...

Love you!

Puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback