Depp

Vet inte varför egentligen... Behöver inte betyda något men det e en känsla jag har... Funkade ju itne som jag vile, men iaf... Trodde vi skulle vara vänner... Saknar dig grabben... Nåja får väl se om du hör av dig senare idag... Har en känsla långt nere i maggropen och den brukar aldrig vara fel... Visst e det trist men du kunde ju sagt något i alla fall... men men sånt e livet... Förstår att du itne orkade med tanke på hur allt ser ut just nu...

Ska iaf sätta igång och göra vid mig nu... Öppnar ju... Och brrrrrrrr vad kallt det ser ut till att vara ute... Vill bara lägga mig och dra upp täcket till öronen igen... Tur att man börjar lite senare imorgon *hehe*

Sen e det hockey oxå i morgon... Abstinensen har nästan gjort sig påmind trots allt som hänt... *ler*

På söndag hoppas jag då får träffa dig igen... Du som åter igen rör till mitt liv... Men tänker inte tillåta mig själv att falla igen på samma sätt som innan... Tänker inte göra det med någon alls mer...

Ha en underbar dag allihop... Nu skaj ag gå och klä mig för att sen gå ut och frysa :S

Puss kram

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback