You get the best of both worlds....

*lalala* Lilltjejn sitter och ser Hannah Montana och ledmotivet där e så fruktansvärt irriterande att det fastnar :S Nåja... Såg INTE Eurovision igår iaf... Men jag vet en som gjorde och jag blev chockad :O Trodde jag aldrig Danne;)

Tja idag blir det väl en helt vanlig söndag... Städning och eventuellt en runda till Daniel för att se bronsmatchen. Djävla piss att de kollapsade så igår :( Men men som Mifsupporter känner man ju igen det där *suck* Förra säsongen bestod väl mer eller mindre till iaf 90 procent av såna matcher:( Men det e nya tag som gäller till hösten :D För Mif alltså... För Tre kronor gäller det redan idag :D Fast Ryssland kan nog vara ganska svårslagna :S Särskilt med tanke på att de har hemmaplan:(

Härligt med fyra dagars vecka igen :D Ja jag jobbar på fredag men vi har typ... Hmmm.... 9 barn i hela huset på lika många personal;) Så det blir nog att vi kan göra lite på avdelningarna... Plocka iordning... SLänga osv.... Såna dagar e sköna ibland :D

Idag fyller min älskade gumma år!!! GRATTIS TESSAN!!!!! Om ett år blir du tant :P (Fast jag hinner ju tyvärr före *suck*)

Usch vad mycket födelsedagar i veckan... Imorgon är det någon som fyller år.... På onsdag fyller Jan Banan år... Och på lörcdag fyller Tim år... Så lördag blir det kalas... Och kanske ett besök till Tessan med ... Hade ju totalt "förträngt" att det var kalas så det blir ingen Rs fest för mig... Nästa år kanske:(

Äntligen känns allt lite lättare... Har varit en tuff vecka och jag har irrat mest tycker jag... Men nu ska jag bättra mig... Och Tess... Du vet var jag finns! Tack för allt ditt stöd gumman!

Tina... Säger detsamma till dig... Jag finns alltid för dig!!! Ring oavsett vad klockan visar!!! Du e ju min lilla älskling!!!
Lena.... Jag väntar med spänning på de nya infallsvinklarna;) Tack stumpan!!!

Sabrina och Ingrid... Mina goa arbetskamrater!!! Tack tack tack!!!
Björn... Du anar inte vilket stöd du är!!!

Puss på er allihopa!

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback