*suck*

Vad fan??!! Uppe kvart i sju en ledig dag :S Inte klokt ju, men men... Ska man tvätta så ska man... *suck* Vilket liv :S Aldrig vila aldrig ro *skratt*

Har eventuellt bokat in två tupperware visningar till=) Härligt!! Behöver extra pengarna!

Har fortfarande lite svårt att smälta att vi blir 3 barn i morgon :S Och hur mycket personal som helst *skratt* Men men mycket blir väl gjort hoppas jag... Kunde tagit semester, men vill spara de få semester dagar jag har kvar till hösten.. Vill kunna följa med på några resor då ju :D. Fasen alltså... Hockeyabstinensen börjar verkligen infinna sig nu :S Men men Augusti e inte så långt borta *hehe* Blir väl att man åker till Karlskrona för träningsmatch och även över till Danmark... Laget känns hyfsat bra för tillfället *ler* Härligt att thure bestämde sig för att stanna :D

Usch ser ut som om det ska bli regn idag med :S Trist trist... Och dumma Daniel.. Nu e jag ju tvungen att åka till Netto :S Ha skulle tvingat honom att handla åt mig :D Hans fel att jag vill ha CHOKLAD!!! Sitta och smaska en i örat e inte snällt :(

Nej nu måste jag få tummarna loss och komma ner i källaren... Känner mig grymt segstartad idag :S

Pussssssssssssssss

image41
Min lilla bebis!!!

image42

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback