Söndag...

Jaha... Så klarade han det ändå *leR* Tim alltså... Han var jätteledsen igår kväll men han fixade det... Idag har de varit jättehjälpsamma både han och Erika... Jag håller ju på med den förbannade tvätten *suck* Så de pplockar undan lite här hemma... Sen ska ju Erika på fotboll med Rikard och Cissi... Skojigt väder:(

Jag ska städa oc hsen kommer kasnke Madde och Mårten upp hit... Kan bli skoj att prata lite skit med töserna igen =)

Har bytt lite tider den här veckan... så imorgon ska jag faktiskt inte stänga... *leR* Men det blir på fredag istället:( Jippi... Men men... Det ska nog lösa sig det med :D Hoppas på typ NOLL lvertide den här veckan... Men å andra sidan blir det ju komptid isf =)

Usch... Jag har börjat känna mig så ensam... Vill så gärna ha någon att mysa med, men jag e så kräsen:( Och ingen som e intresserad av mig lever upp till de kraven *suck* Jobbigt värre... Jag menar titta på mig... Hur söt/Snygg e jag på en skala :/... Jag säger inte att jag e ute efter en supersnygg kille absolut inte för jag vet att det vackra sitter på insidan och i betraktarens öga... Alla är vackra på sitt eget sätt... Men alla killar som visar intresse för mig, de får aldrig en ärlig chans... Har varit en del killar, bla en jättesnäll och go kille, men han var lite på pushig tyckte jag och då stretar jag emot något så fruktansvärt... Men men... Min tid kommer väl den med... Eller så e det väl meningen att jag ska vara ensam... Det återstår helt enkelt att se....

Nu ska jag snart bege mig ner i källaren igen... *suck *Denna evighetssyssla... TVÄTT!!!

Puss alla

image52
Erika och Tessius.... Mina små älsklingar!

image53

Hmm... Vad var det i det där kaffet???:O


Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback