Som vanligt...

Behövde jag itne oroa mig =) Jag fick svar igår *hihi*

Och idag har jag lillebror och mammas hund på besök *ler* Blir väl till att slötitta lite på tv senare idag... Vädret inbjuder inte direkt till utomhusaktiviteter iaf...:( VAR BLIR SOMMAREN AV???????????????

Känner för att festa lite men jag får väl ta och spara mig till den 27/7 ;) Då ska det bli röja av iaf!!! Men först måste jag fixa massor jue....

Hockeyn saknar jag massor oc hframförallt då mina tre sköna babes!!! Tina, Tess och Lena=) Ni e ena pärlor ni töser...

Jaha... Så ser man genom förnstret att det bröjat regna igen *suck* Nåja jag har väl och göra här inne, men ville så gärna gå en lååååååååååååååång runda med Buster... Men han e inte så hemskt förtjust i regn(Och det e då inte jag heller) så vi får väl avvakta ett tag då...

Är så himla glad att Erika har något att göra idag... Och att det e just med Tim... De behöver det bägge... Lite speciella båda... Fast på olika sätt... Och de har hjälpt till så himla mycket idag... BLir glad när det e på så sätt oc hinte bråk som det brukar vara när de två träffas... Nä nu ska jag kolla om batterierna e laddade oc hkanske fyra iväg ett par foton *leR* Annars får jag väl försöka mig på att installera brännaren;)

Puss alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback