Så var det dax...

Nu sitter man här igen... Ny vecka... Men bara 4 dagars den här oxå... På torsdag ska jag gå med Erika till läkaren och få tagit uthennes rör i örat... Mindre skoj, men det ska bli skönt att få bort det så att hon snart kan få lov att bada och så som vanligt... Doppa huvudet har hon ju inte fått göra...

Usch gumman... Aldrig skoj att vakna så men det löste sig som tur var... Men hemskt ändå... Det är min största mardröm att vakna när man ska öppna och inse att man försovit sig!!! Jag får panik bara jag kommer iväg lite försent...

Tja vad händer mer idag? Jag stänger och sen bär det direkt av till Liljeborg... Tims klass ska ha någon form av uppvisning för att tjäna in pengar till en resa om ajg förstod det rätt.. Kan bli lite spännande det där... Nästa onsdag ska vi ha fest med uppträde och utställning... Det kan ju oxå bli roligt *hehe* Våra barn e så duktiga, men frågan e hur mycket de vågar. Små barn e ju ofta lite blyga... Men det ska nog gå jättebra ändå *ler*

Ja nu har jag iaf spikat datum för min fest... Lokal återkommer jag med men mest troligt blir det här hemma...  Beror mycket på hur pass många som verkar intresserade oxå... Hittills e det två som anmält att de e intresserade=)

Nä en kopp kaffe nu och en macka kanske så man blir människa igen *hehe* Erika lär ändå slänga bort mig om några minuter då hon brukar ha en stund på morgonen innan skolan...

Puss alla

image46 Pötnöt;)

image47 *hehe* Besatt eller Tina;)

image48 Mysig arena men det var inte vidare skoj att vara där den 1/4-07:(

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

hahahaah va ju tvungen o se hur det såg ut om man skaffade linser med mif på

2007-05-21 @ 08:55:25

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback