Oro...

Ja återigen känner jag mig lie orolig för HONOM!!! Men men messen brukar gå fram så det gör de väl den här gången oxå... Saknar DIG dock så att det börjar göra riktigt ont!!!

E på väg till jobb snart... Ska bara klä på mig lite först... *ler*

Hörde en glad nyhet angående kommunal idag =) Hoppas nu bara det blir så oxå *ler* Då e det avklarat ännu fortare :D Redan i februari nånting... Om inget nytt tillkommer alltså... Men det lär det göra... några nya grejer kommer nog, men som sagt... Äntligen börjar jag se ljuset igen!!! Härligt!!! Sen e det bara Csn kvar och det ska gå att lösa :D

Ikväll blir det till att bara ta det lugnt och mysa massor... Ska vara ensam ikväll jue;) Se en film, städäa undan och bara njuta av helgens intågande. Imorgon ska Tim och Buster vara här!*ler* Vi ska ner en runda på stan först och shoppa lite... Och på söndag kommer Mårten oc hMadde hit =) Saknat er Töser!!!

Nej nu måste jag nog skynda mig *ler*

Puss alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback