Lördag...

Känns inte som om det blir något av att gå till Eva... Mina ögon var alldeles igengrodda då jag vaknade... Tog verkligen tid innan jag somnade igår... Massa tankar som flög runt... Men idag får jag nog rå om henne...

Vid elva ringde mamma och bad att jag skulle komma ner för hon tyckte inte jag skulle vara själv efter det här... Och nu sitter jag hemma hos dem och skriver... E helt tom på allt just nu... Tom och enormt trött... Har sjukat mig på måndag med... Pratat med sabrina så hon vet om det... Många frågor och inga svar för tillfället...

Nej nu ska jag ta och hoppa ini duschen så man kanske känner sig lite fräschare... Puss på alla och tack mina vänner för att ni finns!!

image38  

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

tänker på er gumman....du vet var jag finns om det e nått...önskar jag kunde vara hos dig nu....puss kram

2007-05-05 @ 10:27:24
Postat av: TESS

finns det något jag kan göra så tveka inte o ring!!

2007-05-05 @ 18:56:53
Postat av: Ese

Jag hoppas på att det löser sig nu... Får ta en dag i taget bara... Puss kram på er bägge!


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback