Leeeeeeeeeedig;)

Ja iaf tills på fredag *ler* Ska jobba 7.15-15 då men det känns som om det inte blir så mycket med barnen, utan mer på avdelningen... Finns nämligen 3 barn i hela huset :S Som det ser ut nu iaf... Så vi får väl se... Väntar på besked om det bara blir 2...

Imorgon e det tvätta som gäller... *suck* Och städa som vanligt *hehe* Blivit helt städgalen jag :P Om cirka två och en halv timme kommer Jenny A upp hit... Alltid lika skoj att prata skit med henne ett tag=)

Tja annars har väl inte mycket hänt... Känner mig lite piuggare och på bättre humör idag iaf *ler* Och dagen idag har varit helt okej=)

Men nu ska jag gå och äta något och sen slänga mig i soffan tänkte jag

Puss alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback