Jaha... Så var det klart...

Patrik Hersley spelar i Nhl kommande säsong. Bara att önska lycka till Patrik =) Håller alla tummar jag har med tanke på att han varit min favorit i lite mer än ett år...  Visst han har inte spelat så mycket i Malmö tröjan den här säsongen, men jag VET Att han kan prestera bra så=) Som sagt!! Lycka till och välkommen åter;)

Idag hade jag samtal med en förälder på jobb... Känns lite sorgligt att "mina" små ska flytta upp till de stora barnen:( Kommer bli tomt utan deras halli hallå!!!*ler*

Imorgon e det dax för operationen *suck* Lite orolig e jag =( Vi ska vara där klockan 8.00 sen kan det dröja länge innan hon blir sövd med tanke på att de söver i åldersföljd med det YNGSTA barnet först... Och hon var äldst imorgon *suck* Jag ska ladda upp med böcker och virkning då de kan ta tid innan vi kommer hem... Sist mådde hon ju inget vidare på uppvaket... Hoppas vi e hemma lite efter middag iaf... Får fråga om någon kan komma och hämta oss...

Puss på er från hönsmamman

image49

image50

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback