Hur??????

Har man kunnat missa det? Ropet nu är ju så högt att man inte kan undgå det... Jag älskar dig ju!!! Hur kan jag närma mig dig nu utan att du hoppar undan? Hur har jag kunnat undgå att du mår dåligt??? Varför har jag itne sett det??? Frågorna hopar sig och jag har inga svar... Vill bara krama dig men du är inte här just nu.... Klumpen i magen är som en stor boll och jag kan inte tänka klart...  Jag älskar dig, du är mitt allt, mitt liv.... Hur får jag dig att förstå det???? Hur bryter jag ner din höga ur? Hur kan ajg hjälpa dig?????


JAG ÄLSKAR DIG!!!!

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

hoppas verkligen det löser sig gumman....du vet jag e här för dig/er.....puss

2007-05-05 @ 00:04:35
Postat av: Björn

Jag finns här Tessan. Bara så du vet. Jag finns för Erika också. En bror ska ställa upp för sin syster.

2007-05-05 @ 13:21:12
Postat av: TESS

ibland står man helt enkelt FÖR nära för att kunna se... du ska inte klanka dig själv för att du inte märkte nåt....
tänker på dig och på erika...
ring eller skriv när du orkar.

2007-05-05 @ 18:58:56
Postat av: Ese

Tack alla mina underbaringar... Jag finns här för er oxå ska ni veta... Det e tufft, men man får ta en dag i taget... Puss på er


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback