Fredag...

Ja vad ska jag skriva??? Sitter här med ett rinnande öga:( Vet inte om det beror på pollen eller om det e ögoninflammation... Har iaf sjukat mig idag... För ögoninflammation e grymt smittsamt och vi har ju haft några barn som haft det så det e ju inte omöjligt... Och Pollen brukar jag ju inte reagera på... Men men allt e möjligt...

I morgon e det så dags för tjejkväll :D Måste fixa hem min klamera idag *hehe *Sen blir det väl lite bilder att lägga ut hoppas jag :D Ska se om ajg kan installera brännaren jag fick av Daniel för.... *visslar* Typ länge sen!!! Så man kan tömma hårddisken lite... Jag har ju en stenåldersdator med en liiiiiiiiiiiiiten hd.... Men men håller ju på att spara till en ny=) Går sakta men säkert hoppas jag *Hehe*

Ska erkänna att jag börjat känna mig lite ensam på sistone... Vill ha någon att mysa med nu när sommaren börjar göra sitt intrång... Någon att gå ut och gå långa rundor med, någon att ta en kopp kaffe med och bara skratta lite... Någon att pussa och krama precis när man vill... Men men jag ska inte klaga, för jag börjar få det som ajg vill här hemma... Och någon gång kommer han väl och knackar på... Vet ju vadjag vill men det finns ju en massa problem där... Så.... Nåja nu ska vi inte deppa ner oss *ler*

Fy sjutton vad grym Kim Staal e!!!!! Jag vill helt klart ha honom tillbaka i Malmö :D Vilken fart han ligger inne med... Det blev ju en väldigt spännande match igår... ska erkänna att jagi nte såg hela... Jag gick iväg för att äta när Sverige gjorde vad ajg trodde var 1-0... När jag sen kom tillbaka stod det 2-0 till Danmark :S Det hängde itne riktigt ihop tyckte jag och förutsatte att de skrivit fel men så var det ju inte.... =) Ska erkänna att jag var liiiiiiiiiiite kluven igår;) Tre Kronor e ju laget;), men Staale e ju "DA Man"=) Men men det blev ju svensk vinst tillsist ju=)

Nej nu ska jag ta och dricka en kopp kaffe till och sen badda ögat lite igen... *suck* Får väl ta min mys filt och lägga mig i soffan sen *hehe*

Puss alla godisbitar

Och Tessan!!! I love you and you know it...

image36

Tyckte den här passade idag;)

image37

Mina älsklingar:) Tänk att den här lilla fisen blir ett om 20 dagar:) Vart tar tiden vägen?????

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback