Födelsedag...

Först och främst GRATTIS TILL MAGNUS OCH TIM!!! Magnus som fyller XX år och Tim som blir 12... =) Så i efter middag e det kalas hos bror min... Ska ner till stan och handla lite först... Skulle egentligen tvättat nu men orkar inte :S

Hörde ett tveksamt rykte igår :S Kim Staal kommer till Malmö igen... OM han får tröja 19 :S Hmmm... Tror ju inte tröjnumren spelar sååååååååå hemskt stor roll....

Men men... Telefonen har gått varm hela morgonen *skratt* Inte lätt att vara poppis sex på morgonen *hehe* Eller 8... :P Fridens liljor eller huuuuuuuur Magnus *skratt*

Fick en riktig nostalgi tripp igår *fdniss* Säger bara NEW KIDS ON THE BLOCK :P:P Oh vad jag var kär i Jordan ;) Minns du mitt rum Tessan??? Och alla PINSAMMA foton på oss *Hehe* Gud alltså... Jag behövde ju itne tapeter *hehe* Räckte med Jordan, Joe, Jon, Donnie och Danny =) Mamma och pappa var väl itne alltför glada på mig;) Men någon konsert med dem fick jag aldrig sett :´(. Vilken tid det var *skratt*

Nej nu ska jag ta och göra vid mg tror jag för att sen kunna åka till stan lagom när de öppnar =)

Puss på alla och här kommer lite bilder på födelsedagsgrisarna :D

image43

image44


Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

hahaha varför så snäll mot honom att du inte sätter ut hur gammal han blir hehehe...pratar du med honom å gratta från mig,....hälsa din familj dom jag har träffat

2007-05-19 @ 13:04:19
Postat av: Ese

*hehe* Men Magnus blir ju så gammal att det inte finns siffror nog;) Därför fick vi sätta XX *hehe*

Postat av: Magnus

jag blev faktiskt 20 +

2007-05-21 @ 12:05:32
Postat av: Ese

Hmm Mgnus.... Försök 20 ++;)

2007-05-21 @ 23:38:00
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback