Ett himla...

Oväder var det då i natt... Kunde inte somna oc hhelt plötsligt förstod jag varför :S Det blixtrade och rädd som man e för åska, så kröp jag ihop än mer... Erika vaknade hon med så där låg vi och filosoferade ett tag innan hon somnade om.

Skulle ju försöka mig på att ändra lite i koderna här i bloggen men har inte kommit så långt ännu *suck* Tiden vill bara inte räcka till...

Fick reda på igår att semesterplanerna för Rikard gått i stöpet... Vet ju varför... ERbjöd honom att följa med till Gbg men det ville han inte... ERika hade nog uppskattat det.

Imorgon ska vi ha sommarfest på jobb och jag hoppas då verkligen att vädret blir bättre... Inte så kul att grilla i regn :S

På lördag kommer Henrik och Majsan hit... Henrik har jag ju träffat en gång innan uppe i Jkpg men det ska bli kul att träffa tjejen hans :D

Usch jag behöver
SEMESTER!!!! Men det e några veckor dit ännu *suck* Men men... Jag ska nog orka härda ut!!! Sen blir det väl nytt folk i huset till hösten igen...

Ska försöka lägga in lite räkningar innan jobb... Eller nä jag tar det efteråt... Ska in och göra vid mig nu och sen tror jag att det blir till att diska eller så fortsätter jag skriva... Det går som på räls vissa dagar *ler*

Puss alla

image54

image55

Lämna en kråka tack!
Postat av: Tessan

NÄ men Ese, den bliden på mig var inte snäll ;)

2007-07-02 @ 14:20:44
Postat av: Ese

*Hehe* Såklart;) Den enda bilden på dig jag har jue:( *gråter* Får ta nya i morgon;) Ska göra en grej förstår du hjärtat;)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback