Äntligen helg...

Så grymt skönt att bara få vara... Vi ska möblera om på Erikas rum e det tänkt... Och tydligen hade hon bjudit ner Björn oxå;) Vi får väl se vad han svarar... *hehE* De är bara så söta.... :D

Allt har faktiskt flutit på ganska bra. Var lite orolig igår då hon skulle umgås med tjejerna, men hon skötte sig galant... Var tom hemma INNAN utsatt tid...

Nu ska vi snart upp på Södan för lite bowling... nänä... jag ska då inte spela *hehe* Alla minns väl hur det gick i julas :S Gör inte bort mig så igen *hehe*

Sen ska vi ner en runda till stan och sen städa massor... E så grymt sugen på dansk gräddädel ost :P

Och jag saknar dig vännen min... Fast just nu e det mycket att göra för dig det vet jag ;) Händer ju bara en gång *ler* Lär ju uppleva detsamma isommar och jag känner mig grymt stressad redan nu :S Vart ska jag ha den? Vem ska man bjuda? Hur många olika fester ska det bli??? Äh det ordnar sig :D Får väl be festfixaren Eva om hjälp annars;)

Puss puss på er alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

skönt att läsa att ni båda mår bättre.
lova höra av dig om jag kan göra något för er.

Postat av: Ese

Och jag säger detsamma till dig gumman!! Hör av dig om det är något... Kan ajg så ställer jag upp... Berätta för mig hur jag tar mig ut till dig så e det mycket möjligt att jag dyker upp så snart det e möjligt :D

2007-05-12 @ 18:46:21
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback