Vinna två matcher???

I rad alltså... Det hoppas jag ju verkligen att Malmö kan... I morgon får vi svaret då de möter Löven uppe i Umeå... Efter mycken tvekan åkte jag så in i går och det ångrar jag inte. Ville mest bara kräkas över allt i torsdags och då kundei nte ens hockey få mig på andra tankar... Jag som annars gör allt som står i min makt för att kunna åka på alla hemma matcher, kände mest för att hoppa genom fönstret och slippa tänka mer. Nej kanske inte men allt kändes bara så djävla mörkt igår... Nu känns det faktiskt lite lättare hör oc hhäpna... Vet inte vad det är, men jag har bestämt mig för att jag ska fixa det...

På onsdag har jag tagit semester för att försöka reda upp det mesta... Eller iaf få tips på hur man kan göra...

Hockeyn igår var ialla fall något jag sett framemot och visst kan spelet bli bättre och alla spelarna höja sig ett par snäpp till, men jag är nöjd med vad jag såg och hoppas bara det fortsätter i den här stilen... Thuresson imponerar på mig i varje match i princip och jag gillade hans 5-1 mål :D Vilken stänkare... Känns skönt att veta att det efter första omgången bara e Malmö och Skellefteå som har full pott :D Tre poäng till i morgon kanske???

Tack till alla mina älskade vänner för att ni visar att ni finns och bryr er... Ett extra tack till Daniel och Tina... Ni e mina änglar!!! Orden ni sagt fick mig att gråta igen!!!!

Puss till alla

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback