Söndags tankar

*Kvalserien är nu lottad... Kommer Mif att ta det???
*Kommer mitt samtal på tisdag få mig att gråta eller jubla???
*När kommer min goding hit???*ler*
*Varför är man itne gjord av pengar???
*Varför känner jag mig fortfarande inte helt säker på mitt jobb trots att jag e tillsvidare anställd???

*suck* Har massa fler tankar och just nu äter de upp mig inifrån, men jag väljer att fokusera på Kvalet för tillfället!!! Även om det är en nagelbitande pärs så får hockey mig att koppla av... Koppla bort tankarna ett tag... Men frågorna är ju så många!! Vilka spelare finns kvar nästa säsong??? Spelar vi i elitserien??? Spelar vi iallsvenskan??? Självklart hoppas jag på det första oc hdet ska väl gå om alla grabbarna höjer sig ett snäpp eller två... Fast ja hade nog gärna sett Wooley och Norgren på bänken genom kvalet... Förlåt förlåt men för tillfället känns dessa mest som en säkerhetsrisk på isen... Har väl egentligen alltid tyckt det, men men... Inte jag som tar ut laget ju;)

Imorgon e det stängning igen :S Skönt att det inte e fler måndagsmatcher kvar den här säsongen, för det e så grymt stressigt!!!!

Ang. Slutspelet så e jag faktiskt itne så insatt, då jag varit ganska fokuserad på vilka lag som möts i Kvalserien... Men men... Jag Tror att Fbk, Lule, Hv och Modo går vidare... Men å andra sidan who cares;) Det som spelar roll just nu är KVALET för min del... Som någon på Rs forum sa : "Slutspel e för fjollor!! Riktiga män spelar Kvalserie" *Hehe* Skönt att man kan skoja om det...

Skönt även att alla ser olika på olika saker=) För fy vad trist det varit annars... Tänker inte direkt precisera vad ajg menar men nu ska jag iaf återgå till mitt andra intresse, nämligen skriva :D

Puss oc hkram

Ps. Saknar CARL SÖDERBERG på isen :(

Lämna en kråka tack!
Postat av: Jessie

Ser ut som en trist Söndag för dig igår!! Liksom jag hade. Den vart riktigt tråkig. Dålig förklaring kom jag med igår här också. Men om inget annat sålovar jag att skicka ett mail på lunar senare ikväll. Ligger lapp som påminnelse allaredan. Usch, vad dåligt av mig....

Postat av: Ese

Det är lugnt gumman... JO min söndag var ganska dryg... Men men... Så blir det ibland... Nu e det snart jobb iaf och få träffa allt busar igen;)

2007-03-05 @ 08:47:14
Postat av: Anna

hej, nu blir det snart isträning :D, hoppas du komemr dit där, själv har jag redan övertalat (eller ja han ville faktist dit där själv)pappa att vi ska ditt så den 4:e augusti bär dwet i väg :D , hoppas nu med att carl stannar <3,(älskar att se han spela hockey,) <33

2008-07-02 @ 20:02:38
URL: http://malmoredhawks.blogg.se/

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback