*Snyft*

Nähä... Blir visst inte som jag hoppats om man ska tro tidningarna... :( Men men... *Suck* Inget ögongodis... Hoppas tidningen har fel *hihi* Han e ju grymt bra när han spelar oxå... Tycker jag iaf... Men klart man förstår att de unga spelarna vill prova lyckan "over there". Men som sagt... det e lite synd att alla unga lovande spelare dras bort... Och enligt mig e han en sån!!!

Jaha... Så har man åkt på en förkylning igen :S Nyst hela natten och nu e både halsen och näsan kassa... Men men... Vad gör man? Snart in i duschen och sen bär det av till jobb.. Ikväll e det hockey och jag hoppas ju verkligen att Mif tar Saik idag!!! Det e en "Måstematch" för Leksand klarar nog inte Tälje på hemmaplan... Så avgörandet ligger i era egna händer boys ;)

Puss och kram vi syns på stan

Lämna en kråka tack!
Postat av: ina

hej gumms....skrik för mig med ikväll...kommer sakna o inte vara där:(

Postat av: Anonym

hehehe tina ska det ju stå inte ina

2007-03-22 @ 10:46:55

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback