Gårdagen...

Jippie=) Blev vinst igår =) Börjar kännas ganska positivt men rent för tidigt för att koppla av ännu... Två svåra matcher nu... Skellefteå borta på måndag och sen hemma på torsdag... Dags för nagelbitning på hög nivå igen :S

Säger bara... MARKUS KORHONEN!!!! Han var grym igår... Det var inte många returer han släppte, och i de flesta lägena var han iskall....

Mådde inget vidare igår... Det släppte lite efter segern dock, men fortfarande idag mår jag inte helt hundra... Får väl ta och lägga mig för att sova ett tag känns det som... Varit mycket små sjukdomar på sistone *suck*  Nu e det magen... Nåja det går väl över så småningom...

Nä fy vad trist det här blev... Får väl uppdatera sen eller något... Klockan e ju bara 6.15 och jag vet inte riktigt vad jag gör uppe redan :S

Sådär ja... Sovit några timmar till men itne fanken e man piggare för det...

Läste precis Tess blogg och jag håller med... Dåligt tryck på läktaren, men det hade Rbk oxå;) Såg matchen igen när jag kom hem... Och Malmöklacken hördes betydligt mer än Rbks... Men ändå så e det sorgligt så ostämda och okoordinerade klacken är. Vi skulle inte med något tåg vad ajg vet... Men i "Skånes stolthet Malmö här e vi kan man ju börja undra :S Kentas kommentar "Liiiiiiiite fortare kan vi väl" var bara så klockren *hehe*

Sad but true så fixar vi inte det utan trumma :S

Nä nu ska jag nog ta och dra täcket över huvudet igen... Oh vad jag vill ut och partaja med mina damer!!! Eva, Jenny, Cissi, Cia... Var läääääääänge sen nu!!!!

Och Tinis... Vi får allt se till att gå ut när det e DIN musik då ;) Saknade dig igår gumman:( Inte riktigt detsamma utan dig...

Pussssssssssssss

Puss puss

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback