Björklöven

Ja då var det dags för Rödhökarna att ta sig till Umeå och förhoppningsvis slå Björklöven idag *ler* Chansen finns där men en kvalserie e alltid tuff och det lär ju inte bli någon lätt match iaf... Men pågar... Jag håller på er :D

Hoppass att det kasnke kan lossna för Matthiasson som känts som ganska tung den här säsongen. Han kämpar på men det vill oftast inte... Fast å andra sidan e han verkligen itne den enda det gått trögt för... Men trots allt tycker ajg att det e duktiga killar de flesta... Lite oflyt i många matcher bara...

Men nu har jag itne tid att sitta här mer, utan tänkte ta oc hbörja städa... Ska ju snart ha gäster... Om nu itne alla glömt det :S Men men det återstår att se ju :D Ska iaf in och gosa med Ebba nu... Och väcka Erika

TRYCKET ÖKAR NU KOMMER VÅRA HÖKAR!!!! Killar.. Jag hoppas ni har tre poäng med er ner till Skåneland igen :D

Puss och kram till alla som orkar läsa

Lämna en kråka tack!
Postat av: tess

eehhhh o vem f----n e Ebba??

2007-03-12 @ 08:27:29
Postat av: Ese

Min systerdotter :D

2007-03-12 @ 20:33:09

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback