Vilse...

...Gick jag och Erika nere i Höllviken igår *hehe* Camilla bara skrattade åt oss då vi sa att vi var på väg ut mot Falsterbo... Vi hade glömt svänga upp på en av vägarna som ledde hem till Robert och Ann-Christine *hehe* Och Erika hade grymt skoskav... Stackaren... Men en glass förbättrade det hela lite och vi gick hem till R Och A-C och fikade lite... Sen tyckte jag att vi skulle fortsätta att utforska;) Vilket vi gjorde och jag vet nu var det ligger, men var inte riktigt som jag väntat mig *skratt* Har alltid trott att typ hela Höllviken var bara rikemansknösar, men det finns nog medelklass här med...  *ler* Vissa områden liknade Trelleborg väldigt mycket och så föreställde jag inte mig det alls... Men men trevlig dag iaf förutom Erikas skoskav då...

När vi sen kom ner till Hålan igen så gick vi upp en snabb runda till morfar... Han får nog komma hem idag :D Härligt!!! Sen gick vi hem och åt och jag snarkade lite i soffan *skratt* Så det blev tidig sänggång och sova läääääääääänge idag...

Och som vanligt så oroar jag mig för en person... *suck* Mobilen e av igen... Men men går väl snart fram *ler* Hoppas jag iaf!!!

Puss till alla och ha en underbar söndag!

GRATTIS Till min älskade Ebba som blir 5 år!

image66

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback