*skratt*

Bara så himla klockren!!!!

Lite ledsen över ett mess jag fick häromdagen, men men... Hör han av sig så glr han... Annars vet jag iaf att jag gillat det som varit... Tycker så himla mycket om honom, men men livet måste ju såklart vara komplicerat!!!:(

Fest i stan men jag pallar inte ner dit... Annars hade jag sett Danne Stråhed idag :D Blir väl Nanne på lördag om jag får med mig Anne, Vanja med flera :D Jag ÄLSKAR ju schlagers :P

Vånga i helgen... Erika e hos Rikard som tur e ;)

Resan bokad till Gbg... Blir inte så många nätter som vi hade hoppats men men... e det fullt så e det:( Skönt ska det bli iaf!!! Och nu blir det nog en tripp till Danmark med :D

Puss alla!

Lämna en kråka tack!
Postat av: TESS

sååå jävla bra klipp!! hahahaha

2007-06-29 @ 19:56:44

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback