Nationaldag...

Ja, idag blir de en fika med Lena i Malmö och en runda på stan :P Ska bli supernice!! Inte träffat tösen sen 1/4 ju:( Och då var väl stämningen i lägret... Hmmm... Ganska ledset *snyft*

Men men för att vara ärlig så tänker jag inte allt för mycket på att vi åkte ur. Laget känns hysat starkt och gemenskapen(Om man ska tro hemsidan) e stor... Så jag e positiv=)

Idag åker Henrik och Majsan hem... Lite trist... Blir tomt... Och imorgon e det jobba igen som gäller...

Och förresten behöcde jagi nte oroa mig... Precis som vanligt... *ler* Har fått förklaring och den kändes lite otäck, men tyvärr e ju livet sånt... Har själv varit med om det fast med en plånbok...

Ja man kanske ska se till och äta lite frukost... Eller iaf dricka en kopp cappuccino...

Igår var det Hugos fyraårsdag... Han e bara vild den grabben *skratt* Han trodde inte sina ögon när han fick en megastor bil... Den användes flitigt under resten av kvällen av honom och resten av barnaskaran...

Vad kan jag mer skriva??? Just nu känns det som att det inte händer övermycket på någon front... Men det ändrar sig nog om typ en månad eller så :D Då börjar de ju dra ihop sig *hihi* USch jag blir snart gammal jue... Vill inte tänka på det... Börjar ärligt få lite åldersnojja, men det får jag varje år!!! Så det e nog ganska lugnt :P Hoppas bara på att ekonomin snart rättar till sig... Men om mina beräkningar stämmer så ska den ha gjort det till nästa sommar!!!

Nej gott folk, nu ska jag ta och hoppa in i duschen... Sen ta en kopp cappuccino som sagt :P

PUSSSSSSSSSSSSSSSS

image58
Ihhhhhhhhhhhhh..... Spindel eller mamma????;)

image59

Världens bästa före detta svärmor :D

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback