Mitt i natten funderingar...

Nyss hemkommen från en urtrevlig tjejkväll och kan itne hjälpa att jag blir lite depp... Varför kan itne foplk förstå att man INTE VILL ha något förhållande??? Är allt så himla perfekt då man har det??? E man misslyckad då man inte har det? JAg mår bra som singel... Ända tills någon påpekar att "klart du vill ha en karl"... Näääääää... Jag vill faktiskt inte det... Inte just nu... Inte som livet ser ut för mig för tillfället... Om en månad, ett halvår, ett år så ser det kanska annorlunda ut, men just nu mår jag bra och jag behöver då ingen som försörjer mig, för jag fixar det bra själv... Jag har pengar till räkningarna, mat och kläder åt mig och Erika... Visst får man ibland snåla, men jag vet att jag klarar mig och det e så himla skönt att veta det... Skönt att veta att man inte e beroende av någon annan!!!

Nej nu ska jag nanna, för annars blir jag ledsen igen och nu har jag klarat migg ett par dagar utan att vara det...

Puss alla

Lämna en kråka tack!
Postat av: jessie

Det är bara struntprat Ese. Självklart att man kan vara singel. Kolla bara på mig. Jag HAR det bra och HAR alltid haft det. Skulle inte heller klara av att vara beroende av någon annan... Kram Jessie

2007-07-01 @ 10:04:28
Postat av: Therese

Jo jag vet att man kan vara singel och jag vill ha det så... Men folk runt omkring förstår inte det alla gånger...:( Det e det som e jobbigt... Kram Ese

Postat av: jessie

Jag tycker att människor inte behöver bry sig om det. Det har inte dom med att göra....
Kram...

2007-07-01 @ 11:09:08
Postat av: Therese

Nej det tycker inte jag heller, men folk som e i förhållanden ser annorlunda på det... de tycker att alla borde ha det si oc hså och man måste ha någon att dela sitt liv med för att vara lycklig... Visst har man stunder då man e lycklig, men jag trivs... Jag trivs med att ha det såhär för tillfället... Man får bara hoppas att alla lär sig acceptera det =) Kram

2007-07-01 @ 12:26:58
URL: http://esenese.blogg.se
Postat av: Lena

Men de som inte kan förstå det är kanske så osäkra i sig själv att de måste ha en partner för att må bra? Sån är inte du gumman, du har kommit mycket längre än så och det är bara att stå stark i din övertygelse :)
Du vet ju att du inte är ensam i att känna så med *ler*

2007-07-01 @ 13:47:03
URL: http://halia.blogg.se
Postat av: Therese

Jo jag tror att det är så... Jag brukade känna så förr, men igår kände jag att folk som närmar sig 50 och sitter och säger att "män e bra att ha en gång i månaden då lönen kommer..." Det fick mig att börja undra vad det e för värld vi lever i... *ler *JAg vet att jag inte e ensam;) Men det e så himla deprimerande att folk inte accepterar:( Kram

2007-07-01 @ 13:52:30
URL: http://esenese.blogg.se

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback