Lilla gubben....

*hehe* Ja Monica det var en bra idé du hade där :D Lär ju bli lite förvånade miner *hihi* Ser framemot och se hur barnen reagerar...

*snyft* Så var det dags för skolavslutning idag... Erika slutar alltså 6an och jag fattar itne det :( Ska dit en sväng och ta adjö av fröken... Usch som sagt... Svårt att fatta det.... *snyft* Min lilla loppa börjar bli stor...

Nej nu börjar det bli dags att hoppa in iduschen... Ska ju snart iväg på jobb...

Har saknat dig min vän :D Puss puss

image65

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

du ser mer död ut än levande gumman

2007-06-15 @ 14:57:45
Postat av: Ese

*hehe* Ja jag var itne direkt beredd på det här fotot :P Men Erika var så söt på det så jag kunde inte motstå :D

Postat av: Tessan

Vilken snygg bild Ese!!!

2007-07-02 @ 14:19:48

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback