Just friends...

Äntligen en film som lockade mig så pass att jag orkade se den till slut... Om ni inte sett den så gör det :D Erika och jag fick oss många härliga skratt igår *hehe*

Fasen alltså... Det går ju inte att sova :S Alldeles genomklibbigt i luften ju :S Åska tack!!! Även om jag inte gilla råska så behövs det för att man inte ska få spatt på det här äckliga vädret... Ojdå jag lovade att itne klaga örrän krypen kom... *hehe* Men ärligt så klarar inte jag eller någon annan det här :S

Håller på att kolla om det kan vara ledigt på vandrarhemmen i Gbg när vi sticker :D Och det var det *hihi* Sköööönt att komma bort!!! Fast just nu e sidan sååååååååååååå slö....

Jaha vad kan jag mer skriva??? Händer inte mycket just nu... Ska ju ha semester... Glömt att rapportera på datorn dock... Sist ville det itne funka med mig så jag hoppas på bättre tur den här gången... Annars får jag som vanligt ringa rektorn och meddela :S

Lite bilder från i fredags tänkte jag lägga in *ler*

Puss alla

image64

Lämna en kråka tack!

Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback