Jaha...

Fortfarande inte ett ljud, men som Tina sa: Han har ju sagt att inte kunde höra av sig på ett tag... Trodde förstås inte att han skulle ha telefonen avstängd under tiden... :( Messen går inte fram... Men men jag har lovat Daniel att inte gräva ner mig för mycket och det gör jag itne... På något sätt känns det itne så mycket som jag trodde... Kanske för att jag börjar bli van??? Ja ja i vilket fall som så vet jag att känslorna finns kvar och de lär inte försvinna i ett nafs... MEN det finns även en annan som jag börjat intressera mig för lite grand... En nygammal lööööv om man säger så ;) Men jag tror ju itne det e besvarat där även om han börjat höra av sig i tid och otid till mig *ler*. Och äntligen har han droppat den kaxiga attityden och e den trevliga kille jag vet att han e... En liten myspysnalle;)

Nja om man kanske skulle ta och göra vid sig och sen dra ner till stan... Ville ta en fika med mamma men det gick inte *snyft* Får itne tag på henne... Nåja kanske att Mia eller Milla e hemma :D

Sen ska jag upp till Anne... Hoppas Majsan kommer dit  *skratt* Det hade varit en syn :P

Nä ha en underbar dag mina vänner!!!

Puss kram

             Kommer fler bilder sen mnen nu måste jag rusa :D

Lämna en kråka tack!
Postat av: tina

o vem e den gamle lööööven då???

2007-07-01 @ 05:29:25
Postat av: Therese

*hehe* Säg det du;) Men om du tänker efter så vet du nog... Ett litet lamm om man så säger;)


Skriv skriv skriv!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback